Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну Повернення та обмін ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості1 протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня покупки. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється в межах строків, встановлених вище, якщо: 1. товар не використовувався; 2. збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо; 3. надано розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром, наприклад, банківська квитанція про оплату або фіскальний касовий чек; 4. товар не потрапляє до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з додатком №3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості; або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару; або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це покупця, який вимагає обміну товару. Повернення товару здійснюється за заявою покупця. При поверненні товару розрахунки з покупцями ведуться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Для повернення або обміну товару необхідно звернутися до точки роздрібної торгівлі продавця. Вироби, придбані під замовлення, обміну та поверненню не підлягають. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, які не дозволяють використовувати його за прямим призначенням та виникли з вини виробника товару (виробничий дефект), покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця: 1. повернення сплаченої за товар грошової суми; 2. заміни товару на такий самий товар або аналогічний. Операція щодо заміни товару неналежної якості здійснюється в такому ж порядку, як і з обміну товару належної якості. При поверненні товару неналежної якості розрахунки з покупцем у разі підвищення ціни на товар здійснюються, виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі. Для повернення або обміну товару необхідно звернутися до точки роздрібної торгівлі продавця. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, СПЛАЧЕНИХ ЗА ТОВАР Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на пі
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.